czwartek, 12 grudnia 2013

Wianek świąteczny

Wreszcie poczułam atmosferę Świąt. 
Z tego tytułu wzięłam się za robienie świątecznych ozdóbek. Rychło w czas, zważywszy na to, że mikołaje czekoladowe widziałam w sklepie już w połowie października :P

Do zrobienia tego wianka "zachęcił" mnie mój niesforny berbeć, który stłukł mi pokrywkę od garnka i została z niego tylko piękna, metalowa obręcz, która aż prosiła się o recykling ;)

Oto drugie życie pokrywki od garnka.

Potrzebne materiały:
- metalowe, plastikowe lub drewniane kółko (może być tamborek) 
- łańcuch choinkowy
- wstążki
- klej
- sznurek ( ja mój piękny turkusowy zdobyłam o tutaj)
- niepotrzebne klocki
- bombki, szyszki, orzechy, pomarańcze i co komu jeszcze przyjdzie do głowy



Kółko szczelnie owijamy łańcuchem choinkowym i zabezpieczamy końcówki.

Klocki oklejamy wstążeczką ...

 ... a następnie obwiązujemy sznurkiem. W ten sposób powstają nam małe prezenty


Z wstążek w dwóch kolorach tworzymy kokardę (ja złączyłam je za pomocą drucika do woreczków śniadaniowych)

Pozostałą częścią wstążki maskujemy połączenie drucikiem ...

 ...i robimy zawieszkę.
  
Za pomocą złotej nitki przywiązujemy bombki w trzech miejscach

Następnie tak samo przymocowujemy prezenty.

 Wianek jest już w zasadzie gotowy. 
Oczywiście można go przyozdobić "bogaciej", ale mi podoba się właśnie taki, więc już nie dodawałam ani suszonych pomarańczy, ani bombek w innych kolorach, ani szyszek, ani nic :)

Tak prezentuje się wianek na ścianie.
Prawda, że przeuroczy? ;)

Taki "dłobiazg", a od razu zrobiło się u nas świąteczniej :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...