piątek, 13 grudnia 2013

sznurkowe bombki

"So quiet and peaceful
Tranquil and blissful
There's a kind of magic in the air
What a truly magnificent view
A breathtaking scene
With the dreams of the world
In the palm of your hand"


"A Winter's Tale", którą piłuję od kilku dni w kółko i głos Freddiego Mercury już na dobre wprowadził mnie w nastrój świąteczny. 

No, a skoro winter, to i christmas.
A skoro christmas, to i bombki.
Ale tym razem jakieś takie dziurawe. :)

Do ich zrobienia użyłam sznureczków w bajecznych kolorach, które wygrałam w foksowym konkursie.
Dzięki nim odkryłam, że święta nie muszą być tylko zielono-złoto-czerwone. 
Moją absolutną faworytką jest bombka amarantowo-fioletowa, ale turkusowa i zielono-groszkowa też mi się podobają.


Potrzebne materiały:
- sznurek w różnych kolorach
- brokat sypki
- klej magic
- balony
- oliwa

Nadmuchany balon smarujemy oliwą.

Klej mieszamy z brokatem i moczymy w nim sznurek.

Namoczonym sznurkiem owijamy balonik i pozostawiamy do wyschnięcia na noc.

Po wyschnięciu przebijamy balonik i wyjmujemy go ze środka.

Dodajemy kokardkę i gotowe:)


Z braku choinki bombki "pozują" do zdjęcia na storczyku :)

Foksowe sznureczki nie kończą się zbyt szybko, więc wykorzystam je jeszcze niejeden raz do świątecznych ozdób :)
Turkusowy sznureczek na ten przykład wykorzystałam do ozdobienia tego wianka.


A tak wyglądało moje okno po odwiedzinach Xawerego :)

Niedługo kolejna porcja świątecznych ozdóbek:) Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...