piątek, 23 sierpnia 2013

zimowa czapka z pomponem i szalik z falbanką

Chociaż aktualnie pół Polski smaży się na plaży, a drugie pół je chłodnik dla ochłody to ja dziś pomyślałam o zimie. 
Prezentuję komplecik wykonany w ubiegłym roku dla mojego synka. 
Włóczka dla dzieci w kolorze turkusowo-granatowo-zielonym.
Pomysł mój, "z myśli" :)
 



Szalik wykończyłam falbanką (frędzelki by nie przeszły):



A czapkę falbanką i pomponem. Mój plan był taki, żeby zużyć wszystkie resztki motka na pompon, więc jest on "dostatni".


Żeby przez dziurki w ściegu nie wiało w główkę podszyłam ją bawełnianą siwą czapeczką:



Gdy cała grupa Starszaków szła zimą na spacer, mojego przedszkolaka było widać z daleka. Właśnie po pomponie i po jaskrawym kolorze odbijającym się od bieli śniegu :) Na placu zabaw też nie było szans, żeby mi się zgubił. 
Niestety, główka szybko rośnie, a czapka już leży w szafie i czeka na młodszego właściciela i na mrozy za kilka lat.

A póki co dostałam zamówienie na kominiarkę. Czarną. Godną sześciolatka ;P




3 komentarze:

  1. bardzo ładne prace tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i za dobre słowo. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dziękuję za zaproszenie. U mnie do dziesięciu tysięcy jeszcze daleko. I raczej nieprędko się zanosi :) Zwłaszcza, że ostatnio jakoś zaniedbałam się w dodawaniu nowych postów. Nie żebym nie szydełkowała, ale jakoś brak mi weny i... fotografa. ;P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...