poniedziałek, 8 lipca 2013

Niemowlęcy komplet do łóżeczka

Przed narodzinami synka postanowiłam sprawić mu prawdziwy niemowlęcy komplecik do łóżeczka. Chociaż szycie nie jest moją mocną stroną postanowiłam spróbować swoich sił. A że jestem z natury minimalistką i nie wchodziły w grę żadne falbanki ani kokardki to dałam sobie radę. 

Komplet składa się z pięciu elementów:
- poszewki na poduszkę
- poszewki na kołderkę
- baldachimu (w dwóch częściach)
- przewijaka
- przybornika na łóżeczko

Komplet wykonany jest z mięciutkiej flanelki w odcieniach pomarańczy z motywem owieczek, zaś baldachim z woalu w kolorze jasnożółtym. Zarówno pokrowiec na przewijak, jak i podajnik wypełnione są podwójną warstwą ociepliny do kurtek, co sprawia, że są miękkie i puchate. 

Efekt końcowy, wraz z właścicielem owego kompletu można obejrzeć poniżej.





Bez tego podajnika nie wyobrażam sobie już życia. Ma trzy kieszonki mniejsze oraz dwie większe, w sam raz na pieluchy, chusteczki, witaminki, kremiki, a nawet zabawki. Na zdjęciu jest wypełniony i wygląda na powykrzywiany, ale tak na prawdę to po prostu kilka prostokątów naszytych na duży kwadrat. Filozofia nieskomplikowana, za to baaaardzo ułatwia życie młodej mamie, która musi mieć wszystko w zasięgu ręki podczas przewijania szkraba. Zwłaszcza gdy jedną ręką trzeba go łapać, bo chce uciekać :))



Komplecik może nie wygląda jak z żurnala, za to jest niezwykle praktyczny, bawełniany, milutki, no i wykonany "własnymi ręcami" :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...